[woof sid="menu" autohide=1 per_page=5 redirect="/oferty-pracy/" by_only="by_text"]
Kierownik Usług IT
Warszawa
Szukamy osoby łączącej w sobie role lub posiadającej potencjał do:
- Service Desk Manager & Specialist
1st-2nd-3rd line of Support
Problem Manager
Service Owner
IT Operations Manager
IT Operator
Problem Manager
Service Owner
IT Operations Manager
IT Operator
- Application Manager & Specialist
Business Analyst
Application & Technical Analyst
Application Developer
Application & Technical Analyst
Application Developer
- Change Manager
- Knowledge Manager
Środowisko technologiczne wewnątrz organizacji:
Microsoft 365, Pakiet ZOHO One, oprogramowanie Symfonii (FK, R2Płatnik, SOD), SQL Server i PostgreSQL, własne rozwiązania oparte o najnowsze rozwiązania m.in. Python/Vue, AI
Twoja rola:
- Utrzymanie infrastruktury, aplikacji i narzędzi wewnątrz Grupy Kapitałowej
- Dostarczanie rozwiązań IT w ramach bieżących potrzeb biznesowych i realizowanych inicjatyw
- Udział w wewnętrznych projektach i nowych inicjatywach
- Doradztwo w zakresie rozwiązań technologicznych wspierających obszary biznesowe
- Prowadzenie działań doskonalących i optymalizujących
- Koordynacja pracy działu (4-5 osób)
- Współpraca z dostawcą zewnętrznym (help desk)
Nasze wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem, aplikacjami IT, a także developmentem i analizą biznesową
- Wysokie umiejętności interpersonalne: proaktywność nastawienie na szukanie rozwiązań, wielozadaniowość
- Umiejętność prowadzenia zespołu: angażowanie, inspirowanie, umiejętność przekazywania wiedzy
- Umiejętność łączenia potrzeb klienta wewnętrznego ze środowiskiem technicznym
- Znajomość i praktyczne wykorzystanie VBA
Mile widziane:
- Praca w metodologii Agile, Scrum
- Certyfikacja ITIL
- Znajomość systemów CRM, kadrowo-płacowych, HR i finansowych w szczególności z grupy Symfonia
- Znajomość języka angielskiego
Co oferujemy?
- pracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B – wybór należy do Ciebie
- pracę w systemie hybrydowym (1 dzień pracy zdalnej w tygodniu)
- komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy
- kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
- program rekomendacji pracowników
- brak dress code’u
- możliwość uczestnictwa w firmowych inicjatywach dobroczynnych
- spotkania integracyjne
Każdego dnia pomagamy naszymi narzędziami IT setkom pracowników w Polsce i w Niemczech w ich efektywnej pracy. Jesteśmy częścią grupy polskich firm specjalizujących się w obsłudze pracowników tymczasowych. Jesteśmy Partnerem Symfonii i ZOHO.
Jeśli szukasz rodzinnej atmosfery, cudownego Zespołu, a jednocześnie możliwości znaczącego rozwoju w wielu dziedzinach biznesowych zastosowań IT – to jest idealne miejsce dla Ciebie.
Jeśli masz otwartą głowę i startupowe podejście do Biznesu z mocnymi akcentami IT – czekamy na Ciebie!
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i tym, w jaki sposób będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe https://idealgrupa.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies/
Agencja zatrudnienia IDEAL WORK GERMANY SP. Z O.O. – nr certyfikatu 12 001