Kierownik Usług IT

Warszawa, Polska
Opublikowano: 2024-02-23 Ważna do: 2024-02-28
Oferta nieaktualna

Kategoria:

Kierownik Usług IT


Warszawa

Szukamy osoby łączącej w sobie role lub posiadającej potencjał do:
  • Service Desk Manager & Specialist
1st-2nd-3rd line of Support
Problem Manager
Service Owner
IT Operations Manager
IT Operator

 

  • Application Manager & Specialist
Business Analyst
Application & Technical Analyst
Application Developer

 

  • Change Manager
  • Knowledge Manager
Środowisko technologiczne wewnątrz organizacji:
Microsoft 365, Pakiet ZOHO One, oprogramowanie Symfonii (FK, R2Płatnik, SOD), SQL Server i PostgreSQL, własne rozwiązania oparte o najnowsze rozwiązania m.in. Python/Vue, AI

Twoja rola:

  • Utrzymanie infrastruktury, aplikacji i narzędzi wewnątrz Grupy Kapitałowej
  • Dostarczanie rozwiązań IT w ramach bieżących potrzeb biznesowych i realizowanych inicjatyw
  • Udział w wewnętrznych projektach i nowych inicjatywach
  • Doradztwo w zakresie rozwiązań technologicznych wspierających obszary biznesowe
  • Prowadzenie działań doskonalących i optymalizujących
  • Koordynacja pracy działu (4-5 osób)
  • Współpraca z dostawcą zewnętrznym (help desk)

Nasze wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem, aplikacjami IT, a także developmentem i analizą biznesową
  • Wysokie umiejętności interpersonalne: proaktywność nastawienie na szukanie rozwiązań, wielozadaniowość
  • Umiejętność prowadzenia zespołu: angażowanie, inspirowanie, umiejętność przekazywania wiedzy
  • Umiejętność łączenia potrzeb klienta wewnętrznego ze środowiskiem technicznym
  • Znajomość i praktyczne wykorzystanie VBA
Mile widziane:
  • Praca w metodologii Agile, Scrum
  • Certyfikacja ITIL
  • Znajomość systemów CRM, kadrowo-płacowych, HR i finansowych w szczególności z grupy Symfonia
  • Znajomość języka angielskiego

Co oferujemy?

  • pracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B – wybór należy do Ciebie
  • pracę w systemie hybrydowym (1 dzień pracy zdalnej w tygodniu)
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy
  • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
  • program rekomendacji pracowników
  • brak dress code’u
  • możliwość uczestnictwa w firmowych inicjatywach dobroczynnych
  • spotkania integracyjne

Każdego dnia pomagamy naszymi narzędziami IT setkom pracowników w Polsce i w Niemczech w ich efektywnej pracy. Jesteśmy częścią grupy polskich firm specjalizujących się w obsłudze pracowników tymczasowych. Jesteśmy Partnerem Symfonii i ZOHO.
Jeśli szukasz rodzinnej atmosfery, cudownego Zespołu, a jednocześnie możliwości znaczącego rozwoju w wielu dziedzinach biznesowych zastosowań IT – to jest idealne miejsce dla Ciebie.
Jeśli masz otwartą głowę i startupowe podejście do Biznesu z mocnymi akcentami IT – czekamy na Ciebie!

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i tym, w jaki sposób będziemy przetwarzać Twoje  dane osobowe https://idealgrupa.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies/
Agencja zatrudnienia IDEAL WORK GERMANY SP. Z O.O. –  nr certyfikatu 12 001
Oferta nieaktualna

Podsumowanie

Usługi IT Rekrutacje wewnętrzne Menadżer Pełny etat

Udostępnij ofertę

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Codziennie przygotowujemy nowe miejsca pracy – będziemy Cię informować

Załóż profil